2014. december 28., vasárnap

Ulver zenekaros női póló S-M-es méret - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Egyedi, a zenekartól vásárolt női Ulver póló, M-es méretben.
Én S-es vagyok és rám is jó, elég pici darab, ezért kérlek, vedd figyelembe a mérésemet és kérdezz bátran! : )
1 alkalommal volt rajtam, nekem túl rövid, ezért szeretném, ha megtalálná új gazdáját.
A csapat egyedi mintájával díszített, 100% pamut anyag, különleges nyak és váll-megoldással, amelyet a képen is láthatsz, "külső varrással" van megoldva a felső része.
Hátul nincs semmilyen minta, az eleje önmagáért beszél.
Rajongóknak tökéletes, akár ajándékba is, olyan jó állapotban van.
Személyes átvétel Érden és Budapesten is szinte bárhol működik, rugalmas vagyok.
A postacsomag pontos összegét mérés után tudom megmondani.
Kérdezz bátran, állok rendelkezésedre.


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2015-01-17 11:13
. Ulver zenekaros női póló S-M-es méret - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése